25.8. smo se dijaki 4.a in 4.b letnika podali na naš maturantski izlet. Čeprav smo bili od dvanajsturnega potovanja izmučeni, smo se ob prihodu v Atene vseeno povzpeli na akropolo, kjer smo se v “prijetnih” sedemintridesetih stopinjah sprehajali po ostankih antičnih templjev. Pred grobom neznanega vojaka smo si ogledali še menjavo straže, potem smo se odpravili proti hotelu, zvečer pa še na skupno večerjo.

Naslednji dan smo šli preko Korintskega prekopa na Peloponez, kjer smo si ogledali še slavno antično gledališče Epidavros, kjer so bile uprizorjene igre del zdravljenja v zdravilišču, ki pa je obsegalo veliko več kot le to. Popoldne smo se odpravili proti mestu Tolo, kjer smo preživeli preostanek našega maturantskega izleta.

Tretji dan je bil za nas prost, zato smo ga izkoristili za druženje na plaži. Naslednje jutro smo se odpravili na ogled Miken, ki so bile v antični Grčiji eno izmed večjih mest. Tam smo si ogledali še lončarsko delavnico, dobili pa smo tudi posebno priložnost, da si ogledamo cerkev, ki smo jo z veseljem izkoristili.

Peti dan je bil namenjen raziskovanju mesta Navplion, kjer smo si ogledali trdnjavo, nato pa smo se po 999 stopnicah spustili v mesto. Tam smo imeli nekaj prostega časa, ki smo ga izkoristili za sprehod skozi ulice in obisk kakšne kavarne.

Zadnji dopoldan smo preživeli skupaj ob bazenu in na plaži, ob treh pa smo se iz Tola podali nazaj proti Atenam, od koder smo z letalom poleteli nazaj v hladne domače kraje.